Yeni Yardımcınız “TÜRMOB Ofis Yönetim Programı” Hizmetinizde!..
Ofislerimizde çalışmalarınıza yardımcı olmak amacıyla geliştirdiğimiz TÜRMOB Ofis Yönetim Programını sizlerin istifadesine sunuyoruz.
Meslek Mensuplarımız ve çalışanlarının profesyonel yaşamlarındaki iş süreçlerine pozitif değer katmak ve iş/zaman maliyetlerini en az seviyede tutmayı hedefledik. Protokol ve geliştirme aşamasında olduğumuz birden çok tahsilat çözümleriyle tahsilat problemlerimizin çözümüne katkı sağlamak temel amacımızdır.
Ayrıca çalışma birlikteliği ve iş standardizasyonu ile hizmet kalitesinin her bir müşteri için eşit şekilde sağlanması, performans ve harcanan iş gücü gibi değerleri raporlayarak adil bir ücret politikası belirlenmesi hedeflerimizdendir.
Sizlerin istifadesine sunduğumuz modüllerimizin yanı sıra hazırlık çalışmaları devam eden modüllerimizde bulunuyor. Bu modüllerimizi de en kısa sürede hizmetinize sunacağız.
TÜRMOB Ofis Yönetim Programını eofis.turmob.org.tr linkinden e-Birlik sistemi şifrenizle kullanabilirsiniz.
Sizlerin öneri ve katkılarınızla geliştireceğimiz TÜRMOB Ofis Yönetim programının yeni yardımcınız olması temennisi ile istifadenize sunarız.
➡ TÜRMOB Ofis Yönetim Programı Broşürü için tıklayınız…>>>